piątek, 14 czerwca 2013

Finally the end .

Witam :)
Można powiedzieć że od dzisiaj dla mnie  zaczynają  się wakacje , ostatecznie wystawiono dziś oceny i wszystko już po poprawiałam i  pozaliczałam , ocenki są jakie są , ale narzekać też nie można .Trzeba przyznać  jednak że ten okres był dla mnie strasznie stresujący,  praktycznie  nie spałam po nocach . Więc ciesze się że już to mam za sobą i w końcu będę mogła trochę  odpocząć i skorzystać z tej ładnej pogody , naprawdę  ostatnio  bardzo rzadko bywam na plaży ;( .Teraz te ostatnie 2 tygodnie zlecą momentalnie i na pewno większości z tych dni nie zamierzam spędzić w szkole. : )
A jak wam mija okres czasu przed wakacjami   i jakie macie plany na wakacje ?

                             Zostawię wam kilka zdjęć z ostatniego wypadu do Sopotu .





Jutro natomiast zamierzam sama zrobić sushi , mam nadzieje że nie schrzanię tego i będę mogła pokazać  wam jak mi ono wyszło  :) 
 xoxo 

2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! Jestem ciekawa jak Ci wyjsą sushi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia !!!
    Zapraszam do siebie http://fasshhioonn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń