poniedziałek, 24 czerwca 2013

Active Weekend

Witajcie  Kochani :)
Weekend udało mi się spędzić dosyć aktywnie : jeździłam na rowerze , udało mi się zmobilizować do biegania itp. jestem z tego bardzo zadowolona bo niestety z ćwiczeniem przed latem obudziłam się trochę późno, zaczęłam dopiero w kwietniu. Ale wracając do weekendu  i takiego  aktywnego spędzania   czasu   na świeżym powietrzu to  naprawdę wpływa to dobrze na figurę a  zbędne kilogramy szybciej się spalają niż przy  ćwiczeniach w domu (w moim przypadku) . Będę musiała  spędzać tak aktywnie coraz więcej czasu bo niestety ale do wagi którą postanowiłam sobie osiągnąć tego lata jeszcze trochę mi  brakuje.
A jak wy uporaliście się z zbędnym tłuszczykiem  ? Wolicie ćwiczyć w domu czy właśnie na świeżym powietrzu (np. rower czy bieganie)  ?
Pozostawiam wam zdjęcia z rowerów i coś do posłuchania :)





                             

Pewnie już zauważyliście że powoli w sklepach pojawiają się przeceny .W poniedziałek  więc postanowiłam  pojechać na zakupy , niestety nie kupiłam ze jednym razem wszystkiego co mi wpadło w oko , ale mam nadzieje że w następnym poście już  będę mogła wam pokazać co takiego złowiłam na tych wyprzedażach.:)
                                                                           
                                                                      xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz